今日好早起身 6點就起 沖涼洗頭~同喪源走~ 早讀 -.- 地理堂~對卷~ 世史 講左小小就休息 阿毛話我好左小小
小息 同阿貓搵小白~ 英文堂 同周公坐=3=舒服幾多呀!!!! listening 好易~ 小息落去食野 馬仔好多咀-.- 見到呂幸明就... 食完就慢慢行上去 打左鐘就去埋廁所 因為魚柳上堂嘛=3= 係咁調位 最後周公坐後面 咸魚真係..好醒 智商3x-.- 跟住比周公畫紋身 3個字講哂~
lunch食屎~上返5樓 唉.......5層樓 pe堂點算?? 跟住周公~強強果d講下我 小杰杰又講下~咁我點呀?
2堂中文 1個字 膠 勁比小白串 又話超廢 ..最衰都係周公 拎我本中文書比小白睇!!!咁我點呀!!?? 家陣佢知 全世界邊個唔知呀? 跟住seren果邊個好低b 又拎成龍大哥黎玩~小杰面都紅埋~ha 無啦啦又比小白打左幾下 總之1個字 膠! 周公最掂 帶耳針比小白斷正 放學都走唔甩-.-
跟住同小杰杰 喪謙果d睇手球 睇到4點幾 同小杰 小ken出荃灣買pe3 跟住出哈迪斯 本來都唔多想去-.-既然ken ken想去 陪佢~途中同小杰談愛情~爆左d野比佢聽~跟住去到哈迪c 好似比萬8 芳姐見到-.-仲見到條仆街尊尼 死人地中海 幾想扑爆佢=o=跟住坐左一陣 就搭98走~
返到去 沖涼食飯 玩電腦~~~~下一步 中史論文.......
|