~~
HAHA617
暱稱: AH HA
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
夜遊海洋公園
每月一篇-中秋節螢火美...
2009-09-06
我...笑鳥
2009-06-19
文章分類
全部 (402)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 402
留言總數: 151
今日人氣: 113
累積人氣: 8517
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天


唉.. 不安 分類: 未分類

今日既心情 同個天差唔多 唔算好 幾差下~個天落雨..代表我想喊 我同傻強一樣~收收埋埋~有唔開心野 邊個知呀?

講返今日 照同返喪源返學 raining.. 濕左小小~ 早讀 ~歷史 聽阿毛講書~geog~心情最差都可以叫呢堂..揀左條錯既路 同左牛濱果d一組 唔做野..雙手一推 比哂我同小ken.. 咁我可以點?? 既然選左呢條路 就行埋落去..

小息 冇野搞~中史~奶野啦~10個有9個都冇做論文..跟住太后派卷 話我有溫書..有2字頭算好..結果21.5分 a班2個合格-.-唉..又要補課..好狗

小息~周公玩野..拎我件衫比左呂幸明..咁我點呀?最後都有比返我.. 2堂英文 默書..做paper2 ~跟住落地下睇野

lunch~食屎~ 又係預左比人講.. 返到學校~都係咁過~maths 同周公坐 做論文..隻林狗係咁求我比筆記佢睇..點解要比你睇??高丸坐我位..佢就係咁畫我張枱..又係呂幸明.. 邊個知呀? 放學..比周公果d捉住..要我講3個字..唉 迫我冇用架 比d時間 仲要係咁多人面前..驚死冇人知 a班..唉 跟住同杰去教員室搵太后~比佢連屌..勁多人睇住..又要睇埋果d人作埋論文先走得 杰就彩佢都傻 走左 我同肥財去小食部坐.. 同謙坐左陣 又係講我.. 跟住等埋成龍作埋 就自己一個人行返去..

自從上左5樓之後  熱鬧左..但係我笑容減少左 係咪因為假期完左 少左同喪源 潮吹出去 少左吹水 定係..坐個位坐得唔舒服..還是因為1個女仔 近左..近左....






訪客留言 (返回 HAHA617 的日誌)


kikocat2005 於 2006-04-26 11:45 PM 發表:
少左同你講野喇...
以前坐附近好開心~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀..想同我講野 大把機會啦@@
可惜 好難變返以前咁開心..
Posted at 2006-04-28 08:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]