今日6點起身做newscutting~~7點幾去喪源樓下 佢未到 ..係度播endless rain 又落緊雨 幾合時..
上到去做埋感想 搞掂 英文堂~同傻強坐~傾下計仔~栗子生日~miss影相..又係電腦搞埋d野~ 小息食野
小白堂 開頭佢發左小小老皮~跟住又癲返~希姐哭了.. 旭仔被小白禁住黎玩...
p.e堂~太極..lunch..餐廳開餐..geog 釣魚..maths 同周公派膠..放學本來去學電腦整mc..但同阿貓去左睇波 同周公做旁述 勁膠 誠社對仁社 結果好似係46-29~全場最膠應該係趙賓州啦-.- 比西俊搶左個波仲膠下膠下咁.. 膠王..
放學~走佬 返屋企 沖涼 食飯 8點就訓左..
今日有人話我好唏噓..我明解..哈哈哈.....
|