今日諗住朝早做剪報 但訓醒已經7點4..拿拿林走~樓下撞到狗哥同武哥~行2樓公園 水浸..勁膠 一下踩落去 濕哂...行到好似行山咁..12座搵埋喪源~
返到去~等左勁耐先開門~英文堂~悶~小息 傻強走左 幫seren bon仔 希買野食-.- 中文堂~listening 世史~我張枱又比高丸+左d野.. 聽書 小息 栗子生日卡 幫佢寫下~ 中史~聽書 ham同mei拎話我少左講野 好多時都唔講野果類..一個字~唉 把口廢左 個腦又廢左 總之成個人廢左好多..
lunch~同康 財 蘇去東村食叉飯 12座食~食完飛的走 康驚濕頭-.- 返到去~勁膠 成班友係出面睇野~周公同阿牛係入面扮鬼嚇人-.-咸魚最膠..講咩都信 行過去比周公嚇到傻左 econ~kk王 又講野~
放學同杰 喪源問西史分 第1part 得7.5..康高我0.5 小杰10分~論文仲未得-.- 跟住同喪源 光叔去圖書館..佢睇武俠小說 我就睇太極..考試呀嘛..借完書行去葵芳~係葵廣鳩行左陣 喪謙又話要打機-0- 冇哂錢係身 同喪源行返左屋企先~途中見到呂幸明
照行
返到去~食飯~打日記~等8點到.. 睇下喪謙有咩搞
|