今朝訓到11點..食麵..電腦~聽歌 聽到點幾 睇賭俠1999..睇到3點幾~訓覺~
6點 喪源一個電話叫醒左我 話出荃灣..跟住沖埋個涼~食小小野 跟住潮吹又話累..出唔到 仲等我叫埋喪謙.. 最後都係冇出 成日係屋企度..唔係訓就聽歌 唔聽歌就睇電視....
膠上腦..................