今日12點醒左 手痛腳痛=.=隻手比碌棍扑到瘀左....隻腳琴晚玩野=.=赤腳踢籃球..屈親d腳指..痛到坐係到..比人嘈醒 超眼訓.玩陣msn 10個月前移民左 好耐冇見的楊燕婷姐姐又因感情煩惱 搵我傾計 好耐冇傾過@@ 玩陣結他 落惠康掃貨 正**返到屋企又訓覺..7點起身睇c子山下 食飯 跟住聽下歌 繼續msn...
今日要早訓...唔係聽朝實遲硬到=.= 聽日就係星期一 約定4a 唔好放飛機 多謝合作**