今朝12點先訓醒 睇陣電視 跟住同丸msn~早餐小籠包x2-.-msn搞到2點幾 頂唔蒲~搵喪謙求救~3點過個水 荃灣同喪謙會合~行陣千色店 跟住去people買儲值卡~行左咁耐先記得肚餓..5點幾去食云吞麵~陪埋佢買碟 買87去葵芳~佢返屋企 鳩行左陣-.-等fd落黎 書店睇書 買左個袋~吉野家坐 8點幾返到去睇神鵰 唷 又cut=.=黃蓉唔見哂?.?搞到又想睇又唔想睇=.=
聽日最後一日返學 係4a最後一日可以一齊38個 希望唔會有人缺席啦....