唷=.="又係訓到11點幾 睇陣獨家試愛~點幾返去 熱到痴線+.+""同seren唱埋最後一次既校歌 盡情唱~肥仔廖同miss yan拎獎 大力d拍! 3點幾就搞掂結業禮 經過1a.問肥仔廖借垃圾桶一用-.-上到去成班就癲哂 係咁影相 我影左幾張就冇哂心情../o\ 最後1日 本來應該玩盡佢 影飽佢 但唔知點解個心有d酸 冷靜左陣..拎成績表 完全比上學期拉低哂 econ又比統測拉低 世史比上學期拉 完全係-6囉 留多4個既話就我奶野 T^T 最後都影多幾張相 我做左耶穌=.=臨尾走果陣 條on居校工又多事 大個左會諗起你講野先算啦 拍硬檔慳d啦 我地做野 你識條春咩 最後條友仔都係敵唔過幾個女仔既鐵咀-.-好波 跟住同高丸返屋企
繼續獨家試愛*o* 睇左2分鐘 老貓急call=.=即返學校 超無奈!msn唔記得off就衝返去 6分鐘返到-.-熱到痴線.除左幾粒扭 攤左係地下 miss串-.-你屋企呀?唉 比喪謙昆左 又話齋睇比賽 點知要我跳埋舞..仲要青衣城 鄧麗欣做嘉賓?比佢見到我咁既樣/.\星期5又要返學 7點幾+.+爽 講左15分鐘到-.-咁就走得人._. 跟住同洋去東村 陪佢食埋最後的晚餐..跟住回家
又獨家試愛 比神鵰搞到一邊睇武俠片 一邊睇愛情片 最後睇完神鵰先講 再睇獨家試愛.. 最後的確係好感動 搞到喊左-.-好片!同謙msn~~
|