10點起身 神鵰 tvb切左一大半咁濟.12點過澳海城搵家姐 比個bb係咁打 家姐對我說 十幾歲仔咋 成個阿伯!<<---=.=!4點去澳海城行陣 跟住搭巴士返屋企~神鵰~tv>~神鵰-.- 夜晚掛住聽歌 咩都廢事做 ..7月18..玩咩??