琴晚搞到成2點先訓..今朝又要9點起身 太忙..拿拿聲汁哂d野 衝落m記搵喪謙~食通粉 又係肚痛 我知咩事啦-.-call丸起身-_-都等左半粒鐘 係惠康周圍兜 最後丸係10點59分落到黎 拎住未食哂既意粉 好野=.=收到風miss wong都黎 得啖笑 拎丸頂帽帶 哈哈 好多人都認唔到我 比小白陰左一下 痛屎我
社工室坐 坐左2粒鐘先上禮堂 希姐黎埋 好多歌雖然識唱 但冇歌詞 一係就唔夠聲 收山-.-2點幾落小食部 食杯麵 唉 咁食法 我幾時死?無啦啦又比小白鐘左幾下 乘機用我把鐵咀屈左4枝7蚊既柚子茶 呵=3=串完我咪又係買=.=點都好 多謝肥仔廖 返社工室坐 玩果隻死人惡魚 返上去 帶帽 扮側田~ 3點幾希姐早走 我 謙 丸 社工直落5點半 昨遲人既歌詞我都唔記得哂-.-門口企左陣 梁老師精明眼 我用把扇遮住個樣 咁春遠都望到我 比個服字你..次次都串我2句先走 今朝帶帽又係認我唔到 @@ 跟住同丸返東村~
上商場 同老死上去食d野 牛河食完頭暈 想嘔..手軟腳軟 公園坐陣 我係一條溝唔到女既可憐虫 挑 溝到又可以點-.-7點回家 玩陣電腦 8點30分神鵰 夜晚同子揚msn~ 再睇神鵰先訓
|