遲左成粒鐘起身=.=食麵包 衝返學校 班友都未到 miss man話甚少學生可以拎牛校長咁笑 我勁-.-? 練舞 有冷氣都出汗 肥姐一黎就好多咀 跳都冇心情..唉 2日後就係
2點幾 成班落哂去葵芳 買衫同褲 miss文買左成千銀 我要為佢而努力 繼林仲強老師 第2個令我有火既老師..+油努力 成班去和民食飯 林狗係咁撩我 其他人又+把咀埋黎 好彩jackson~阿高~馬仔有良心 誰對我好 我就對他好.林狗真係林狗 真係講佢都哂氣 冇哂心情食飯 食埋甜品 食左千2銀 miss man好豪爽-.-5點半食完 行陣 睇鼓棍 見到hide樣既全黑電結他 好想要左佢/.\跟住佢地成班男仔去新基地 我自己返東村好過 機鋪唔岩我@@小巴上東村 同lin賜去海達坐陣 強強話我知 160套 我想要軟硬hello kitty@@
返屋企 諗住同丸玩陣車 點知係咁輕-.-一入就cut shit~睇神鵰+玩車車 道具賽好pk=^=msn謙仔~發洩今日對林狗既憤怒 吼~~我是憤怒 可否爭返一口氣~
|