今日訓到10點 比林狗11點就call返去 買左個包食算 返到去 冇乜人 同miss man既唔知咩親戚玩 大約3歲-.-成班友同佢玩車車 係度播歌 神鵰俠侶-天下無雙 次次播親我同阿高~馬仔都癲哂 等到成1點幾先齊 練得算ok 始終果句 阿肥一出場就好煩=.=換埋衫試舞 2點9走人
同謙~馬仔~洋衝落荃灣 哈哈 受害者永遠都係得2個 哈~ 比錢強強買2套hello kitty公仔 我又心郁郁-.- 去m記食野 林狗係度 叫左3轉野食 好掂 我覺得佢真係除左識拎野比我地食之外 冇咩叻喇 把口臭得濟 唱歌都難聽 冇計 馬仔同洋吹返d北京史比我地聽 聽日我要北京特產啤牌@o@坐到5點幾 周圍行 馬仔同洋去打機 我永遠都唔入機鋪 喪謙話我有性格=o= 同謙去髮型特價場睇野 買左枝硬野聽日玩@@玩盡佢 6點幾去埋新之城睇野 許留山飲銀菊露~跟住回家去~今日隊左8杯野=.=爽
返到去 聽陣歌 跟住買左條褲 衝返屋企睇神鵰 佢係我師父 我偏要娶我姑姑!! 睇到想喊-_-今晚早訓 聽日比賽+賣旗 希望唔死~
|