今日訓到1點 2家姐帶埋bb黎 跟住玩到5點走人 我又繼續訓 訓到8點 一條友落海達食飯 悶到抽筋
11點 比賜哥同ken ken拉左出黎 啦啦隊比賽制服+斜咩袋+拖鞋 上佢屋企 睇李小龍 玉米片=薯片 鮮奶=氣水 乜都放落口 3點落7仔飲咖啡 提神 買2枝1.25升野飲上去 +零食 睇碟 睇到6點 天光光~賜哥同我玩占卜 叫我諗一個人 我玩左4鋪 全部同一個人=.= 但結果不一-.-第一結果 我心有佢 佢就冇我 第2回合 完美組合 我心有佢 佢個心又有我 但佢少左隻紅心煙=.=!作廢 第3回 因小小事搞到冇得一齊 第4回合 唔識睇wo~ 總結 佢話:蝦哥玩親d野都咁奇怪! 跟住8點就返屋企 訓~~
|