今日朝早8點先訓!!12點比阿貓一個電話嘈醒左-.-點解次次打親黎都咁早*v* 傾左陣 起身 睇神鵰 3點同謙~健落荃灣 死都唔入機鋪!!咬我食呀~周圍行 係3 spirit睇中件衫~但冇碼 心淡~食下糖水 行下千色 e家出街除左睇3~褲 仲睇埋帽@@周圍行 周圍行 周圍行 周圍行 行到6點幾 返屋企過水睇神鵰~10點幾訓