~~
HAHA617
暱稱: AH HA
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
夜遊海洋公園
每月一篇-中秋節螢火美...
2009-09-06
我...笑鳥
2009-06-19
文章分類
全部 (402)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 402
留言總數: 151
今日人氣: 245
累積人氣: 8827
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


2006-09-01 開心 分類: 未分類

唷 終於到左9月1 係時候返學 7點幾要起身 跟住打比丸~起身~同貓msn左陣  join埋丸~貓一齊返學 and pet~

返到去禮堂聚會~坐坐坐 眼訓~上去作埋篇死人文佢 作作作=.=搵傻強扮我老豆~嘿嘿  阿貓同希姐調左位  好彩星期一都調位 如果唔係我有金鐘罩都死-.-哈哈 今日同強搞得太多gag-.- 選班長~係咁介紹我 yan yan你傻左..?搞到17個選我-.-開門又我=.=......~

放學~同班友係度寫乜乜表..跟住搵太后領死..傻強 我係生係死 睇你電話點講啦..>< 撞到小白..吹左陣水 串左佢一句 林x茵係度你唔夠疆打我既 哈哈 ~我中文張惠冰教../.\..煩喇..

放學 終於拎返電話~~同貓 洋落棠記食麵 健同丸都黎埋~食完就去圖書館喇^o^太開心 借射鵰~!跟住係圖書館hea下 係兒童圖書館電話響=.=平凡像我=.=全場望住 唉....又係呢首歌 借完書 同丸 貓上西村

入到去 已經知道我地來意 仲叫我比錢 淡定有錢淨 呢個喪謙教既 不過佢好似比我點左咁-.- 入到去 比個阿叔煩~入黎又嘈下咁-.-我有我睇小說 搞搞下已經6點幾...汁野走人~80$都唔洗我出 暫時都佢.琮2個都比哂~同丸行返東村 佢係度唱歌^o^ 我係度諗野-.-諗諗下 覺得太后叫我留電話好似一個局 feel到我種緊蕉  又要諗多d計對付佢-.-..

夜晚同謙~貓msn  睇射鵰 好掛住/.\






訪客留言 (返回 HAHA617 的日誌)


YUEN 於 2006-09-05 01:12 AM 發表:
夜闌人靜處∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

響起了一訣幽幽的saxaphone....a_a"
Posted at 2006-09-05 04:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]