唷 終於到左9月1 係時候返學 7點幾要起身 跟住打比丸~起身~同貓msn左陣 join埋丸~貓一齊返學 and pet~
返到去禮堂聚會~坐坐坐 眼訓~上去作埋篇死人文佢 作作作=.=搵傻強扮我老豆~嘿嘿 阿貓同希姐調左位 好彩星期一都調位 如果唔係我有金鐘罩都死-.-哈哈 今日同強搞得太多gag-.- 選班長~係咁介紹我 yan yan你傻左..?搞到17個選我-.-開門又我=.=......~
放學~同班友係度寫乜乜表..跟住搵太后領死..傻強 我係生係死 睇你電話點講啦..>< 撞到小白..吹左陣水 串左佢一句 林x茵係度你唔夠疆打我既 哈哈 ~我中文張惠冰教../.\..煩喇..
放學 終於拎返電話~~同貓 洋落棠記食麵 健同丸都黎埋~食完就去圖書館喇^o^太開心 借射鵰~!跟住係圖書館hea下 係兒童圖書館電話響=.=平凡像我=.=全場望住 唉....又係呢首歌 借完書 同丸 貓上西村
入到去 已經知道我地來意 仲叫我比錢 淡定有錢淨 呢個喪謙教既 不過佢好似比我點左咁-.- 入到去 比個阿叔煩~入黎又嘈下咁-.-我有我睇小說 搞搞下已經6點幾...汁野走人~80$都唔洗我出 暫時都佢.琮2個都比哂~同丸行返東村 佢係度唱歌^o^ 我係度諗野-.-諗諗下 覺得太后叫我留電話好似一個局 feel到我種緊蕉 又要諗多d計對付佢-.-..
夜晚同謙~貓msn 睇射鵰 好掛住/.\
|