今日10點起身 同小杰會合 因為今日約左佢同小貓去綠色盒唱k~同小杰開左先 唱唱唱 好多蘇永康@@第一次玩咁多蘇永康~不過今次把聲唔好-.-~今次唱得so happy~不過好pk/.\又話1.45唱完 佢1.40就cut 冇癮~同貓搭34返去~
返到去 3點幾叫貓起身~順便幫佢提提神 一首夢想有你搞掂-.- 煮左2個出前一丁-.-好咸.....~5點拎書比ham~~跟住走人~
9點幾 lin賜搵我食野 7仔~先黎一個撈麵 跟住整多個米粉 不過唔係幾掂 10蚊當買個撈麵~吹吹水~12點返去~