今日4點起身做功課啦~沖埋涼 7點訓多2個字 阿貓就打黎=v=打埋比小丸~一齊返學.超肚餓~返去岩岩打鐘 拎匙.. 超熱 集隊~
2堂英文 幾順利 跟住食野 比小白打左個頭一下 跟住比我拍中下面 哈哈@@maths堂~此人笑裡藏刀..講笑得黎要多加提防..不過應該教得ok..我都識maths 有d信心- -"..如果你係周星馳 呢個一定係一個gag 我開始對呢位太監有興趣~
第2小息 收手冊 寫黑版 比小丸同希姐阻住哂-.-.. 中史 唉 悶到想訓 lin賜又比人調上面 悶爆~
lunch同傻洋去西村搞掂 ~返去開門~吹水 世史 阿毛教得唔錯=v=日本人係樣衰到死 地理 爛gag miss回歸5a
放學參見太后 做工作紙 星期四重做 唉..我冇你咁得閒呀太后/.\ 做左好耐 跟住 sd埋記得比小丸 同希落家政 汁野.... 汁左好耐~跟住出去吹水 陞d gag真係.. 苦笑.."
6點幾同洋~謙~陞落葵芳食雪糕~正 買筆記~ 跟住走人~返屋企 同人吹吹水 ~~~~
|