唷 小杰杰生日快樂~
今朝同丸搭貓架的士 +希姐~真快-.- 神早整嬲希姐..~maths堂 做數 上癮--小息 食野
2堂中文 小白暗串.. 2堂英文 作d死人文 累
lunch~請大佬希食飯 自己攞黎衰 返到去更衣室事件 唉..出山喇 大蝦 p.e 超累
放學 即返屋企~上床唔夠3分鐘 阿貓拖我出去游水 甚麼不平等條約 游左水乜都冇事~搞左成粒鐘 比佢叫到去=o= 7點出發去貓樓下 搭巴士 winnie+萍~得我一條仔 仲係發雞盲 玩水玩水 跟住水中估歌仔 我太勁喇~玩到9點幾~換衫走人 等左佢地好耐@@跟住買糖水 去海皮玩 泉.琮前後打黎 壓力甚大 玩誠實與大膽~基本我冇講真話=v=
跟住 同謙~琮~貓傾數~ 傾左好耐 跟住同貓去搭車 唉 冇44m 搭車既價格又升高10倍~飛的 一路傾一路飛 最後打比泉~實話實說 cut我地線~同貓係公園呆坐 成點鐘 泉sd左sms比我 『我唔會再夾』 冇計 跟住行返上東村 同丸 謙 貓傾電話~樓下坐 超累~跟住1點9先返上去 沖涼 同貓msn~~訓
|