『蝦』:
呼=v=今日一早自己返~早讀
睇書睇到悶..= =""
地理堂 小yan個搖控跌左~小弟連聲讚道:好野好野 very gd=.=..
maths堂 計左小小數~
小息落去食野 中文堂
同高丸華山論劍?小白玩野
比我獅子偷桃-.-~面都紅哂 笑死
2堂英文 鬥背野~
lunch 同細d 上小康屋企 又挨杯麵~
幫我整影相冇聲 失敗~
p.e堂 嘩 金呀!!
15個圈 跟住又係咁跑 接力 痴線!
放學 太后留堂 龍蝦計劃vs黃金計劃..累死
嘩 又落雨 雖然我冇遮 但我唔舍佢wo~
係咁衝 班key唔記得還~-.-
返到去 劉善希/.\你食屎
小貓又想搵我游水一.一不過今次真係太累/.\
係屋企睇非州和尚 笑死!歷蘇=.=
夜晚去大窩口搵貓 中間見到關雅樂姐姐
係lift口大叫!蝦仔 -.-....
隻貓係電話亂咁嗌 想點^_^.....
跟住去大家姐食野~無聊周圍行~
行到12點 送winnie搭車
跟住同小貓搭34~影相一.一
今日係咁先~
|