今日 神早起身-.-超累 食完杯麵就走人~
返到去指定動作 開門-.-撞到阿屎
問傻強d野~
早讀睇書~頭2堂英文 寫下信果d 幾易
2堂maths 又係計下數-.-
好眼訓一.一
中史仲眼訓 扮聽書 恰下又聽下~惡頂~!
lunch 西村食屎-.-返到去 播下歌~
地理堂~又係抄下野..世史聽野
放學留kk 拿拿聲補完走 打高丸 打陳西!!
落家政hea-.-~~跟住同貓~健~洋搭車探傻強
樓下seven仔買餅餅~又開始窮lu一.一
上左去探佢先~陪佢吹下水 傾計=v=
跟住小丸~希bb 子揚 西都黎埋 最後小康都有黎
@@同強鋤下d-.-玩下21點咁 傻強請我飲菊花茶/.\感動
走果陣係seven仔度見條友係度拎手機拍野 當我睇唔到=v=
同小康搭407走~
返到去食完飯 沖完涼 即訓...太累~
|