琴晚9點就訓-.-好多人搵我呢@@
今日又要一條友返-.-
返到去~開門~小貓又冇返一.一
早讀比miss tai暗串~
2堂geog堂 測野 鳩up當秘笈
英文堂 希bb幫我紋身 龜bb-.-周公好慘
跟住係咁discuss=v=
中文 小白死左~慢慢做工作紙~~
lunch~又西村~拿拿聲又返去開門~
同希bb隻揪!econ~臨尾好累~
禮堂聚會 好激 f6既同學 你好野^o^夠疆係幾百人面前玩野
玩投票-.-最後比人趕走 可惜 肥彬好勁 又等比人打..
陳勇平好好笑-.-~~仲有個f6既傻仔 追問時9唔搭8-.-
最後我投左錢學文果邊 比我估中左@@好多人投evolution~
不過都係不敵醒閣 咪當攞個彩-.-3百幾票好過冇^o^
放學 小杰杰唔了解我 思想發生衝突 一時間火遮眼
唉~誰明白我 嘿嘿 真係了解我既老死真係唔超過3個-.-冇計
d人以為成熟係好-.-嘿 甚麼思想來的!?
高等教育?上流社會?老母定老豆教?定係讀屎片?挑!
無聊 !!!!!!!!!!
返到去 又大覺訓~訓到8點食飯 沖涼
係度發呆-__-....
今日係咁多先
|