食屎狗生日快樂
今日一條友返去 幫洋拎key~
朝早比小yan玩 點我去拎報紙-.-勁傻佬
小yan今日傻左?係咁玩野~
寫值日生時比佢搣左一下 金呀T^T
世史 好想訓-.-~~英文
又扮勤力 miss又霸小息~唉-.-
中史2堂 對書 好快過
lunch~得返4個人食~返到去做數~
maths 聽新野 眼鏡比高丸帶左 又一盲炳~!
又做數~上腦~
放學 又比人cut電話=.=...
同高丸返東村 我落葵涌搵小貓@@~
陪佢去睇醫生 買本雜誌睇 2粒鐘咁就過左~
又玩d低b iq題 點難到我?跟住打泡泡龍
6點幾睇完醫生 周圍行 買埋旺旺
跟住同貓行返葵涌-.-
我又要繼續行路上東村~累死
夜晚 死係功課手上!!!! 救我~
|