今日神早miss tai代早讀 好煩!!
地理 鍾惠玲 仲煩!!
2堂中文 又係條木契
好拿煩呀今日^o^......
做new cut
2堂英文 估唔到 琴日 肥彬一案之後
(肥彬手機響 係書包度 男班長!!拎落去校務處)
今日 牛濱訓 又男班長!?搞錯 落校務處
小喇叭 你叫夠未 跟住 又男班長 星期一寫黑版
救命呀=.=作文 我知佢黎真 同小康係咁作
拿拿聲走人 12點10先走到 衝去西村 一條友食完 ~走~!!
2堂p.e 今堂 又累 但9個圈~標槍 落堂~~
補中史~太后又搵我打lin賜=.=...痴線!!
放學去交電話費 食左野先講 超肚餓~交左90蚊
又話要交179 昆人=.=!!搞掂買野飲 返屋企訓~!!
睇完無頭東東就訓=.=訓到第2朝7點^o^爽呀
|