今日 訓到9點
玩下msn~食野
睇射鵰~1點幾落大窩口搵貓
wo 係條山路上 見到d唔應該見既野 黑白相=.=..
嚇窒我~無啦啦電話響=.=嚇死
隻貓打黎 衝呀!!拎小說比佢
佢走先一.一 同阿希係琴行hea
2點坐到5點 睇書/打機/彈琴
跟住同小希去m記食野
同佢去葵芳=.=一路行一路笑=.=
笑乜春?傻傻地~
地鐵同佢又傻下傻下=.=
係葵芳行~撞到震洋~~
曾迪希你好型!!!點解咁講?
事關我成日話自己幾勁幾勁 跟住又禁下佢個頭
呢個時侯 佢一拳想打落我隻手度 哈哈
我一縮 佢個拳一哼落自己個頭度囉
哈哈 好白痴呀=.=
行到6點搭小巴 上東村搵天賜
M記吹水~跟住返屋企~~~
曾迪希係最型既~!!!哈哈哈
|