今日 同貓~丸返學 ~
今日係咁串阿希=3=
econ堂 kk又教多我一樣野
人天生就係臭皮囊 拎住一袋屎同一袋尿
估唔到 今堂好講唔講 講屎!?
講埋佐單勞果d屎蜢故事=.=笑到痴左線=.=.....
英文又發癲~地理堂食瓜子
lunch同小希落葵芳食堂記 等好耐
搭車上返去 大佬希唔好玩野^^
maths 做數=.=
中文堂 笑肥仔割野~下半場訓著左
訓左3個字 發左個夢 比死肥仔整醒=.=..係度搣我
好無奈~!放學搵miss tai 佢話自己要睇中醫
我咁醒 又估到佢做咩啦 =.=
做中文 做完 大佬希又搗亂=v=
同貓~洋去圖書館~跟住同洋食雪糕 周圍兜
返去睇無頭東東~訓到9點
多謝財仔借中史書 同天賜10點半 開始做
係阿伯捉棋d枱做 11點熄哂燈 勁恐怖 勁大風
做到11點半 成個人寒哂 去7仔將凍朱奶變做熱朱奶
細佬不禁讚嘆~好奶~!
返到去 msn左陣 訓=.=~
|