呢幾日係咁睇返笑傲江湖 好正~~
今日自己返學 毀屍滅跡~~
2堂世史 阿毛講d好掂既野
不過眾生皆平等 低下層文化都冇乜野姐
小息 過5c班 睇kk上堂=.=又周街跳
望住佢已經好笑 講返琴日lunch 係咁追住小希
突然見到kk 我又食緊糖-.-扮野撩佢吹水
講下天賜哥同我講d笑話
我從小便認識他 到大便沒有連絡了..
kk就上堂講起我啦一定-.-
2堂英文 都幾易過啦~~
中史 唉=.=頭一堂吹下水就話過左
第2堂 唉 訓下 又扮聽緊書~
lunch同希去西村 去天賜吹下水
得返我同希-.-又繽紛樂 嘿~
2堂maths~女人野蠻小器~哈哈
洪sir解釋點解要拎堆沙=.=爛~
放學同小丸去東村 再落葵興搭地鐵~
去澳海城 地鐵睇笑傲江湖~去到同家姐會合
去pk 買野食一.一影左d相 上佢屋企 開餐
乜都拎黎食 5點幾 落櫻桃街個公園散步
個劉善希無啦啦要爬地-.-傻左?
跟住搭車返去 睇笑傲江湖
太眼訓 訓著左~~返到去 又係訓 笑傲江湖
|