今日同lin賜返陸運會 朝早冇野想做
呆左坐係看台度 傻強!!夠豪氣 有其兄必有其妹 2個都咁豪氣 i like
跟住同強周圍行下 見到仲強@@...
哈哈 估唔到某人連希姐都夠膽整喊!唔洗賤成咁呀?
今日lunch放早 買個飯上公園坐
拿拿聲食完返去坐
跟住睇陣小說 阿西生日快樂
跟住食蛋糕!! 冇叉用囉...乜q都唔鬼用!
就咁用口食!夠豪氣 哈哈 西想玩蛋糕
我想跳欄過去 點知高丸捉住我隻腳 落又唔係 跳又唔係-.-
一舊蛋糕車落我耳仔度 好彩閃得快 唔係成面!!
跟住睇畢業班 雖然我心情SO DOWN 不過都撐下場
跟住睇埋其他既比賽~放學影大合照 笑左2笑跟住唔想笑
哈哈哈 放學返屋企換3打邊爐
係咁打係咁打 同希姐~洋~謙~健~強~陞~貓打!!
打到十點幾 去悅來行下11點幾走人~
返屋企睇笑傲江湖 睇到2點 訓=.=
哈哈!!君子報仇!!十年未晚 眾人皆欲殺
我拎返燎飛兄 多謝草兄
雖然隻A冇乜機會拎返 除非雷兄弟返黎
不過燎兄都多左好多野 多謝爆我ac既人
塞翁失馬 煙知非福~
|