復活喇 返生喇~~測左6日 溫左8日 終於結束左-.-講左成個星期既溫習週
星期6 同高丸係學校溫到5點 跟住去西村 見到肥財 一齊去東村溫到十點~
星期日 同肥財 天賜 海狗係m記 8點-11點 成立m記溫書四人幫 統測後每星期抽一日咁溫書
星期一 同天賜係m記溫中史 1條友6-11點 天賜插入 第2朝5點係電話溫maths
星期2 自己溫世史T^T
星期3 同高丸溫世史 溫到點幾
星期4 溫econ 四人幫+高丸又出動 肥財異族溫地理
星期5 放學同西 丸 謙 去青衣溫地理 聽歌 坐到6點幾 返去食飯
7點幾自己落m記溫 肥財黎左 海狗黎埋 小魚同天賜黎埋 謙同丸同貓又黎~熱鬧之極 溫到12點幾 得返丸+我
2點走人 訓
星期6早上 溫左半粒鐘 測完喇T^T 冇信心-.- bad
11點訓到5點~ 跟住天賜話打波 叫埋海狗 肥財 小魚又黎埋 不過佢傷左-.-
輸波廿下掌上壓 天賜真慘-.-見佢做咁多我未做過 陪佢做左5x下~最後全場送左廿下-.-
做左80下 做完 同天賜 海狗 肥財去西村食宵夜 車仔麵+西米露
食完吹水吹左12點到 同天賜行返東村 好陰森 e家行唔怕 7月果陣行 8點已經淆哂底
跟住沖完涼一點訓~
|