今日教完中史 好爽 哈哈 多數合格掛=.=
呢幾個星期係咁溫書 m記又去 公園又去
考mock期間 遇到d好唔爽快既事~過左去唔好提~
琴晚同今晚有條友做左d我好憎既事
非常之唔理人感受 思想超低能+勁幼稚
以為好好玩 不過我係佢畢業相已經提過@@
叫佢做野前理下人感受 ~.~
呢件事係好耐之前已經做過@@仲比我插過
就係用我d相做頭像 哈哈 e家廢事插佢喇..
心情本來已經唔係咁好 仲想激多我幾野 哈哈
呢2日 明左句野
『菩提本無樹,明鏡亦非臺。本來無一物,何處惹塵埃』
天賜送多句比我
『身是菩提樹,心如明鏡台,時時勤拂拭,勿使惹塵埃』
香港人..睇開d!!
|