星期6 如常回校補課 開始步向獨行俠.. 補數...~~不錯 補完同班同學仔去食午餐..小雨天 夠飽就行了..食完去大眾睇書.. 佢地走哂 又係一條友睇書 睇完一本 人生大忌-痴 果然幾似我 哈哈~~ 跟住睇埋一本關於郭靖同成吉思汗既書 睇到3點半 走人 自己一個行街 又行左半粒幾鐘 就搭小巴返去 沿途見到挺多的痴男怨女 我自己又何嘗不是一位痴男呢...? 可惜 怨女何在?? 愛海無崖 何處是岸...??