呢2日好神奇 神奇到..比我知道左2件事
2件 啊..太神奇 事件內容亦相當神奇
今日9點起身 個胃..又係咁食野..
最後 都係排毒最好 冇返世史~~
約左希姐1點半去圖書館
本來12點去 跟住落大雨wo-.-
跟住上到去~有位就坐啦
見到4位小學同學 包括彬仔 堅叔 航仔 波仔
4位見到我就咸咸濕濕咁望住我= =
him 財加入
3點幾eat time 雞比瀨~
返上去再溫 5.15掃場
由於廢事比人見比我= =入左圖書館睇
但放低左喪謙 sor=.=
去優之良品買左d野食 再上去溫
溫到7點半~買朱古力返去
聽朝8點去溫 晨操~!!
|