今日9點起身 拿拿聲梳洗完
同希msn~call謙起身~
返去補英文 一條友都冇
一樓見到肥財~~等埋馬仔
係操場坐 比ms tai見到
以為會捉住我地 點知佢真係唔記得=.=
call喪謙叫佢咪鬼返 哈哈
同馬仔買雪條食 超凍!
11點到 ms tai同徐輝光吹完水過黎搵我吹
好彩都仲係唔記得 discuss馬仔頭髮曲既弧度=.=
吹到15分鐘到 閃人
落葵芳行陣 1個人著校服搭地鐵出mk
波鞋街行左個圈 再去朗豪搵sisters
行返去奧海城 又上屋企拎野 再飲茶
飲完返東村 休息左陣 玩電腦比劉善希阻住哂-.-
係咁拍我keybroad!食飯 9點幾d人走哂
聽日又再溫書!!
|