今日十點起身 換衫返去英文 十點八先到 reading ms tai 話我有進步@@ 馬仔今日病死左 有得早走-.- 放學同杰 肥財返東村 小休+食野 同財3點返學校 諗住去自修 點知去返操場同震洋吹水 +埋希 謙 強去食吉仔 洋 強走 剩低就去圖書館溫書 排隊有位@@6點-10點 主題2完成..雖然唔熟 但都知佢發生d咩! 途中過希姐果邊坐 因為有大發現!o! 但我係咁比傻生摸.... 溫到十點 同謙 財過葵芳 日昇收左 3條友遊街食冷麵~11點回家去~!