賜哥生日快樂
講返今日 又要返學校
十點幾返到 超眼訓..
同rose 費高派謝師帖
d帖真係幾樣衰下
派派派 同小白吹下水咁
跟住1點走人~~返屋企出前一丁
出門口同希仔傾陣計 返工
一返工 大契教我同天賜野
跟住開工 今日都ok 都係咁攰 冇咩知覺啦=.=
送外賣 今日少蛇王 平時都少=3=
夜晚都ok既 d人掛住睇溏心 遲左小小收夜
同細契講左請假+辭職..~
收到十點幾 自己走人
發覺成間鋪d人其實唔錯~!
係個may串柒柒 成日比我窒
因為細佬真係頂佢唔順
第2日已經開始扮聽唔到佢講野同搏咀!
返到去 即沖涼 煮公仔麵
希同丸打來 up左陣 跟住訓
對腳又累又痛 坐低就唔想郁=.=
|