今日起身 玩陣電腦~~ 1點8同文返工 去荃灣睇陣野先 遇上希姐 睇褲~~ 跟住同文返工 個水吧阿姐真係幾串 做乜都加把口! 唔怪得柴同賜都話佢! 好彩今日狀態幾好 又出糧 跟住你老may又冇返工 少左隻了哥係度嘈! 客又唔算多!又有文幫手! 收工 同文搭車走 撞到金河同文利西裝骨骨 返到去 同旭仔 謙msn!跟住訓