神早比人約左去唱k 日日冇覺好訓
唱到十一點半走人~~同賜出老尖
去uniqlo買褲 拿拿聲試
買完比佢改 20分鐘搞掂
衝返屋企 搞野~~搞掂 等阿貓
途中同丸傾計~~跟住衝去貓屋企
成身汗-.-~~幫我整個頭~~
整完成5點半咁濟 又衝去大窩口地鐵
去老尖~~6點先去到 去到冇野做
7點先吹波 好趕 跟住正式開始~~
感覺唔錯 不過估唔到食野行頭 遊戲收尾
搓到第二名返黎-v-不過我都係返工作人員枱坐~
d野食有d一般 有d又幾好
食食下走左去影相~~
跟住玩game抽獎 +食蛋糕 得閒幫下手咁~~
去到呢度已經玩完 因為d人開始走~
最後係度影相 影左11點幾 同丸 winnie 小文走
搭地鐵 上東村7仔買野飲 跟住落埋盛富 再返屋企 超累
沖涼洗頭即訓~~~~~
|