話說 今日11點起身 冇野做~~睇電視 玩電腦 跟住3點落廣發下午茶 叫左個西多同菜蜜 4點返學校搵小白~ 同標仔傾計 簽名訪客時 突然見到今日有呂幸明返學校既紀錄 又會咁岩同一日返..可惜 上小白架車去屯門 半粒鐘就到 不過小白臨尾好似玩野咁-.- 去到參觀下 學下野 5點幾走人 小白渣車送我去巴士站 出返葵芳~周圍行一陣 心諗可能會撞到佢-_- 點知都係冇 行返上葵盛 落雨照行~~ 回到家一係訓一係電腦~~~