今日照常入屯門 乜都冇食
2點開始 芬姐教做野
雖然易做 但又好複雜~~
總之就煩 佢又話d客好q煩
頂?點頂啊 你黎頂啊
跟住又有d怪客
例如每日都入黎行個就走
有d入黎睇電視 跟住笑騎騎就走
總之有咩事就打比我 再唔係打比阿彬 偉航 阿東or嘉錫
係咁學野 請我飲野 4點幾見到佢老公
同佢吹下水咁 5點走人~~
搭車時 有個弱智人士問我借電話 咁我梗借啦..
見佢打咁耐都係 扮哂訂位咁 跟住比人cut線 講野又勁xx..
跟住坐好遠既一位朋友同我講
佢傻架 拎返部電話啦 呢位人兄廿幾歲 出黎浦果d
問左2次先拎得返 條弱智人士竟然再問人借電話 係咁打..呆左
廢事比佢煩 落下層坐算...跟住果位朋友提左條友小心 都落埋黎坐
同我吹水 原來條弱智人士唔係第一次...
3-4次都有 問人借電話 跟住玩電話
呢位朋友係上次見個女仔拎唔返個電話~~
佢就幫個女仔 可惡
一心以為d弱智人士冇乜野
點知仲衰過d公仔佬..飛仔果d
呢個社會d人真係...防人之心不可無 !!
搭到眾安街同呢位朋友講再見
跟住就去搵希仔 途中同丸9up
去大窩口街市隔離既茶記 6點幾食早餐
楊州炒飯~食完吹下水 7點幾走
搭34 超眼訓~~~~
|