個心好煩....d問題越積越多 解決唔到.... 呢排好黑仔 set左鬧鐘 點知set左夜晚 十點先起身 遲q哂到 放工搭巴士 諗住落雨就荃灣落 可以自己周圍行下嘛 唔落雨咪葵芳落 唉 明明去到大連排都未有雨既 點知過左幾秒 落狗屎囉-.-~~ 唔係咁玩我嘛 好 我行左幾耐先變返細雨 跟住行返上東村啦 搭扶手電梯 行左兩步 無啦啦停撚左-.-我直頭企左係度... 無奈咁行上去 去惠康行左陣 買野 居然拎唔到錢orz 返到去都係訓啦-_-~~~ 點解會搞成咁