2008年1月1日 第1篇日記
2007年12月31日 係屋企吽左好耐..
跟住係屋企打邊爐 好q飽~~~
then落大窩口搵鳩健 去左荃灣 周圍行
去左大河道拎咖啡飲 諗住比錢既 點解波仔請~
2杯慳返46$ 正! 去左沙咀球場 去睇下野咁
幾悶下架-_-~~希同謙黎埋~~
係度做叮噹 做得幾好 但劇情有小小悶~
家燕媽媽黎埋 最後d星上哂去倒數 最後5秒先數~
仲唱多首皆大歡喜...then去左金禾 見到豬西炳
1點幾走人~希有自己野做 健回家
我同謙就搵車搭啦 冇89..冇34 終於去到地鐵
搭到去葵芳 不過d風好寒 強強黎唔切..可惜
同謙各行各路~踩上葵盛..搭lift 唔知點解=.=
返到去 3點幾先訓~~
|