今天早上去了圖書館溫書 下午去左葵芳搵謙食飯 大快活解決左 係大快活又見到波仔-.- then行返去葵興溫書 溫到2點幾 回家 拎鞋 衫果d去葵芳搵謙謙 希打黎..好.. 同謙跑左步先 開頭5圈 再+4圈 咁就9圈 跑完 換衫 join埋健去搵曾迪希. 又....算啦 同謙 健係新都會公園影相 好正sosad 希黎埋..陪佢睇衫買衫 then撞到丸呀 送健 希走左 同謙返去搵丸~但最後都係得返自己一個 行返屋企 都係咁..........................