今日上午 下午都係屋企溫書... 跟住就訓左陣6點幾丸打黎 要我落葵芳 落左去 發現冇帶錢-.- 迫住要去禁錢...去左天晶度坐 今日唔知點解我會係咁請佢食野 食左街知巷聞既糯米滋...跟住希黎埋 去左輕鬆一下食野 食左兩溝 跟住上左去葵廣上面買野飲 我就買棉花糖 去返天晶度食 送埋曾迪希走-_-~~ 同丸又周圍行下 買埋魚蛋食~ 買完就行返上葵盛東了..係盛樂樓下坐 睇星星同一擲千金.... 送埋佢回家 撞正費沙同koby... 回家...又要開始開工了.....