終於考完試~~
星期6係屋企吽 睇十大..好精彩既eason!
星期日 12點幾同家姐去食野~
食野去左高善汶樓下~等左半粒鐘 但傾左半粒鐘
去左太子行 係咁兜圈-_-
有人係麵包店睇蛋糕時 撞落舊硬膠度..笑左 haha
去左旺角 奶茶兩杯入左我數
去左食麵..食完又係咁行 都唔知為乜
中途見到麥玲玲師父...
跟住去埋尖沙咀 鳩行...
then搭地鐵走人 借左nds比佢..~~
係葵芳落左車 自己一個係葵芳鳩坐..睇人做d咩...
真係有種老了十年既feel...鳩行
7點幾先返到屋企 玩電腦
|