昨日..訓到咁上下~玩電腦
同丸,希sms~~跟住落去葵芳搵丸~~
行左陣 食左小丸子 跟住落去荃灣搵希
丸走人 join埋喪謙 鳩健 震西
去左唱k 慶祝鳩健 震西生日~~!!ya!!
同謙唱農夫好白痴 so sad.
同希扮去廁所 其實join埋傻強去買蛋糕
傻強扮野拎舊蛋糕仔比佢地 等佢地心情灰一灰先
轉頭我同希就點埋蠟燭拎入去 哈哈 開心死呢
勁hi 開香檳! 正 唱到8點幾走人
希走埋 我地5條佬上左英皇打機
打左個幾鐘頭~正 去左粥鋪食野
食粥+麵~then搭34走 麻雀俱樂部玩到1點先訓=.=
今日 11點起身 麻雀同3國志大戰 玩到2點
同謙msn 跟住4點落去葵芳運動場
跑步 都有十一個到啦...見到偉撚..傻強個妹 練跑~
換衫時 見到ive gym班既阿sir 扮睇唔到~~
去左天晶打機...再去食擔擔麵 食完..
又去yes station打機..打到8點幾先回家食飯
睇atv 有真係笑話 真係幾好笑 膠.
夜晚同msn謙 .......打機
|