今天...遲左起身 9點半起身
十點落去葵芳搵肥斌 叫埋k落黎食個早餐
跟住等埋lo 佢條女 佢阿哥一齊去球場
一開工 就做野 點解人地咁得閒既-_-
又拆牌又上梯果d 跟住同阿k去搬鐵馬 整傷左隻腳 死頂
搬完又叫返我地再搬..好爽
掛桌號 掛到手軟 行左腳軟 600圍真係睇到眼定定..
1點半食野 幾條友去德益買飯 +jolly sandy
球場開飯 開始落大雨喇 同埋超凍 食完飯冇野做
係度鋤d d人係度決定仲繼唔繼續搞活動 最後都係做落去
4點開始 d阿伯阿婆入黎 做帶位真係行到腳軟
中途一時蛇王 頂唔順 去門口扮接待 同 lo k吹水
再去廁所控制人流??都係冇野做 但係就凍到仆街
做到7點幾收檔 有明星睇 都幾近 又李香琴 又夏雨..仲有2件 唔識
汁左一陣垃圾 掃一陣地 走人 出糧~$252
同lo 斌 lo條女+佢阿哥去kfc食大餐 138個餐 食到飽哂~鋤d鋤到11點
回家 空虛 又凍 果種感覺真係....
回家與謙msn~~~
|