今日真係幾凍下 訓到十一點 係張床攤到11點半
睇難兄難弟 食公仔麵 再睇萬家燈火 跟住msn
同謙約定~跟住就搭34 盛樂搭 仆街 冇位!謙去左荃灣先
我就上去等89落 坐左成半粒鐘先到荃灣~
上左金禾吽左陣 跟住就去掃萬寧 屈人錢
到去綠楊既屈人錢 終於買左 哈哈 不過又要收油...
我要上返4個位=.=跟住周圍行 去左南豐買3寶食
跟到6點幾 去左ok買野飲 11.5 4包朱奶 1人2包 哈哈
跟住去到24 m 打機 終於打贏激10 !
跟住就回家lu 返到去又係睇電視 接龍
再贏多1次激10 ~~~~
有冇人一齊睇長江7號呀..?
哈哈 ...
|