今日返學了 食左蘿蔔糕~
上英文堂 d時間過得好慢呀....
今日知道真相..老sir淨係同左所有老師講我係班長
怪唔知得比哂我搞...
ok 食飯 都係鋤d....
同學們都開始想搞返d活動...
天寒地凍有乜搞?? 請幫幫手
then 上project1 個阿sir都好笑
有機會再分享 放學直接返左屋企
打邊爐 跟住又係電腦電視~~
跟住就做左一樣比老母死插爛插都唔做既野 ---汁屋
唔知點解 哈哈 汁汁下 好多相出哂黎
睇返d卷..論文..作文
哈哈 重作..重做 睇返同學錄~準考證~
好多野比我搵返出黎 汁到咁上下..訓
|