今日返學 買左排86%既朱古力食
英文堂 多謝ann姐既朱古力!
2粒鐘英文堂幾難挨~~
lunch 食完對打mario賽車
project1 要present 辛苦哂~~
多謝nicole同carol既朱古力~~食左好多下-_-~
放學係葵芳度行左好耐 5點先回家食飯~
7點幾同賜去葵芳周圍行~~行左陣就落左荃灣
佳記食3寶 麻麻地-__-路德圍遇耶青 向2名雙子座青少年傳教
被玩得無奈 問我地得唔得閒返教會 我地2個都話唔得 哈哈
跟住佢都冇野好講 條女又望住 忍笑...最後都祝福你 仲講埋88
但點解佢唔地走開 我地企係cd鋪睇投名狀 但要我地走 屌!!
跟住去左英皇打機 天賜成晚sms 又撞到女同學 又同女傾電話哈哈
搭98回去 但又行返落葵芳 真無聊 哈哈~回想kcm d事 唔鐘意1堆人~
我地行去到葵興再上葵涌村 ok店買餅+買朱奶飲~
係出面坐 佢傾電話-_-~~我就食野~~撞到李淑儀 頂!咁都撞到-_-
跟住再行返上葵盛lu 好眼訓姐~跟住打埋日記就訓~~
|