星期4:英文堂 屯門公路炒車 lo遲到
不過唔緊要 有貨交!
食飯 食左早餐關系 3文治搞掂算
上project 1 d野都唔太難~~
sd sms開始壞壞地 自己關機..一係輕左 要拆電
放學 去搵高善汶 又話回家 點知去左行街-.-
仲撞到carol同nicole 心諗一句hihi喇今次..
周圍行 行完就返去屋企~
夜晚 陞哥打過黎 又係死人電話問題 聽唔到響.
決定要拎去換~_~
星期5:返下午 係屋企慢慢黎 1點做埋database既功課
返到學校 上堂 今日居然唔洗做lab 勁hea
又有break 4點半放左出葵芳 今次真hihi
同terry 鋒 oneal食棠記~食完閃人
新都會等謙黎 跟住去荃灣雷射換機 真係爽手
換完就去左大河老麥打3國 打左幾場 贏左1場 仲要係好彩..
跟住就返左屋企 睇電視 睇子華
|