每日一記---->羽毛球仔仔^^
無論你有咩開心或者唔開心∼

     都可以上黎e到留言∼

雖然我地下年唔能夠一齊讀書∼

     但希望你地能夠每日上黎e到∼

一齊傾計∼
HAPPYOSCAR
暱稱: Oscar
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日終於可以relax下啦...
八婆李美儀!!!
我同你地講,我好憎你地...
重開日記!!!短期內都唔...
唔開心囉,,,
文章分類
全部 (253)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 256
今日人氣: 1
累積人氣: 9869
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 1 日  星期四   晴天


都唔知個間咩鬼學校黎∼∼∼又細又熱∼∼∼ 分類: 未分類

今日係9月1號  星期四  好天

  今朝,約左人一齊返新學校,返到去第一眼勁唔慣,仲勁唔順眼tim,全部仔,間學校又細,好焗 \"\",熱死人,之後又要去一個唔知咩鬼地方到集隊,又熱又悶,又要做埋d勁無聊既野,讀咩鬼宣言,個校長又係到『發up風』,勁煩,又勁熱,頂佢\唔順,個校長自己企一個勁大風既位,佢\真係好唔好意思。之後上到課室,班友勁串咀,係到勁串兩個班主任,我係到聽,又係到笑,d人唔夠串又係到串。小息之後,個miss叫我自我介紹,又唔知講咩好,咁我咪話我叫田卓奇,大家可以叫我田雞,我係仁濟醫院羅陳楚思中學定轉過黎,個時d人反應好似好驚咁,我都唔知發生左咩事,另有一個插班生係旺角勞工子弟轉過黎,睇去個樣好乖,唔似衰人,佢\個人好nice

 

   






訪客留言 (返回 HAPPYOSCAR 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]