今日係9月1號 星期四 好天
今朝,約左人一齊返新學校,返到去第一眼勁唔慣,仲勁唔順眼tim,全部仔,間學校又細,好焗
,熱死人,之後又要去一個唔知咩鬼地方到集隊,又熱又悶,又要做埋d勁無聊既野,讀咩鬼宣言,個校長又係到『發up風』,勁煩,又勁熱,頂佢\唔順,個校長自己企一個勁大風既位,佢\真係好唔好意思。之後上到課室,班友勁串咀,係到勁串兩個班主任,我係到聽,又係到笑,d人唔夠串又係到串。小息之後,個miss叫我自我介紹,又唔知講咩好,咁我咪話我叫田卓奇,大家可以叫我田雞,我係仁濟醫院羅陳楚思中學定轉過黎,個時d人反應好似好驚咁,我都唔知發生左咩事,另有一個插班生係旺角勞工子弟轉過黎,睇去個樣好乖,唔似衰人,佢\個人好nice
|